24 aug 2011

Deze keer wil ik doorzetten!

Ik weet precies wat je nu denkt. Komt ze weer met haar "Ik wil Italiaans leren"! Maar toch ga ik het er weer even over hebben. Niet lang hoor, dat beloof ik.



Zaterdag kwam ik terug van werk en toen ik op de eetkamertafel keek had m'n moeder bezorgt voor een heel cadeautje. Een cd-rom Italiaanse taalcursus! "Zo kun je kijken of je het echt heel leuk vind voordat we aan een echte cursus beginnen." ik was op z'n zachts gezegt heel blij. Binnen kort ga ik hem uitproberen en laat ik weten hoe het precies werkt maar het hoesje belooft meer dan 500 oefeningen op staan waaronder schrijven, spreken en luisteren. Ik ben heel benieuwd!

M'n moeder had deze cursus cd-rom gekocht bij de aldi voor niet al te veel geld. Dus wil je een andere taal leren? Neem daar dan even een kijkje of haal een taalgidsje bij de action.

EDIT: en wat blijkt, had vriendlief hem ook voor me gekocht als onderdeel van m'n verjaardag! Ontzettend lief natuurlijk maar nou haad ik hem al, haha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten