5 okt 2010

Dag 30: een laatste moment



Het laatste moment waar ik het over ga hebben is het moment van nu. Ik ben pas net thuis van school en dat was weer het eerste dagje sinds een week en een dag. Nu heb ik de tv aan terwijl m'n moeder op de bank ligt te kijken naar who is the boss? en ik aan de keukentafel achter de laptop dit aan het schrijven ben. Als het goed is kan zometeen een brief van een heel lief vriendinnetje op de mat vallen en ik kan niet wachten hem te lezen.

Ik vind het best jammer dat deze 30 dagen alweer voorbij zijn. Ik heb veel meegemaakt en over veel dingen gesproken waar ik anders niet snel over zou schrijven. Toch heb ik me er niet aangehouden om elke dag te posten. Dat omdat ik bijvoorbeeld afgelopen week ziek was of dat ik gewoon weg geen tijd had om het te doen. Wel heb ik het altijd ingehaald hoor dus ik ben klaar op schema. Ook ben ik blij dat ik niet meer verplicht hoef te schrijven. Nee niemand verplichtte mij, dat deed ik zelf. Nu kan ik weer makkelijker schrijven over wat ik wil en heb geen onderwerpen meer. Vanaf nu ga ik het gewoon weer over de dagelijkse dingen hebben. Over school, schrijven, m'n vriendlief en al het ander dat me bezig houd. Het was een fijne 30 dagen maar dit voorlopig niet meer..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten