3 okt 2010

Dag 27: mijn favorieten plaats

Er is maar een plek op de wereld waar ik me echt helemaal thuis voel en dat is ... DISNEY LAND RESORT PARIJS! In de 16 jaar die ik leef ben ik 16 keer in Disney geweest. Ja ik weet het het klinkt ongelovig maar het is echt zo. Vroeger toen ik nog een klein kimmetje was gingen we soms wel 3 keer per jaar. Het personeel herkende ons nog net niet, haha. De laatste keer dat ik ben geweest is nu alweer bijna 2 jaar geleden in oktober 2008. Met m'n moeder, neefje, opa en zijn vriendin hebben we heerlijk 3 dagen/2 nachten in het disney hotel geslapen in bij de castle club. Voor de mensen niet weten wat dat is: dat is de suite afdeling van het disney hotel bij de ingang van het oude park. Vroeger toen ik klein was heb ik ooit een keer toen we de parkeerplaats van het disney hotel opreden gezegt: "Zo ik ben weer thuis". Zo voel ik me ook echt, alsof ik thuis kom in de wereld waar ik thuis hoor. Ik denk dat iedereen wel van de wereld houd binnen de poorten van disney. De magie, de rust en kinderlijke voelt iedereen 8 jaar of 88 jaar, dat maakt niet uit.
Hier een paar foto's van mijn laatste disney bezoekje:











Dit is wat voor mij de magie compleet maakt. Alles kan als jij het laat gebeuren - Mary Poppins.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten