5 okt 2010

I've got mail

Ik heb post! Niet zomaar post maar post van een heel lief vriendinnetje. Vorige week heb ik haar een brief gestuurd en vanmiddag viel er wel een hele dikke enveloppe op de mat. Een beetje raar maar deze foto is met webcam gemaakt dus vandaar het kleine stukje hoofd, haha.



Het was een 4 kantjes tellende brief en wat er nog meer in de enveloppe zat? Een gelukspoppetje, een spiegeltje waar een foto in kan plakken en een setje van libresse waar zij er 2 van had opgepikt tijdens tina dag in duinrell. Er komt hopelijk snel een brief weer van mijn kant met eventueel cadeautjes als je dat leuk vind, lief vriendinnetje? Er komt zoiezo van de winter een heel hoe-overleef-ik-de-winter pakket jou kant op maar dat weet je. Hij gaat meteen in mijn ingezegende post van lief vriendinnetje Noella doosje!

1 opmerking:

  1. ^^ van het liefsteee meisje van de heleeeeeeeeeeeeeeee wereld ^^

    BeantwoordenVerwijderen