13 sep 2010

Dag 7: mijn beste vriend(en)

Omdat ik een paar beste vrienden heb ga ik ze allemaal behandelen, natuurlijk!


Om te beginnen twee van mijn beste vriendjes Bente en Pepijn. Pepijn is mijn aller eerste aller beste vriendje. Nu onderhand al 13 jaar en dat gaan er nog veel meer worden. We hebben het er al jaren over dat we naar disney gaan als we 25 jaar beste vrienden zijn maar Pepijn is niet zo'n held in sparen dus denk dat het eerder is als we 90 jaar vrienden zijn, haha. We zitten nu al 5 jaar niet meer op dezelfde school we zien elkaar nog iedere vrijdag.
Bente ken ik pas 4 jaar en zijn helemaal geen vriendinnen vanaf begin tot dat een meisje uit onze klas ons bij elkaar bracht. Jaja ze geeft het ook toe, ze dacht dat ik arrogant was en niets kan. We vertellen elkaar alles en het is echt een goede vriendschap. Ondanks dat ze een stukje verder woont dan ik gaan we best nog heel vaak afspreken.


Stefan. Gek, grappig en lief. Ken hem van de camping waar ik altijd was met de vakantie. Vorig jaar was hij elk weekend bij mij en keken we veel films. Vooral de titanic maar dat is weer een verhaal apart. We hebben samen altijd erg veel lol en kunnen vooral erg lachen om zijn vreugdepoepjes. Weer zo'n verhaal apart.


Sheila woont helaas ver weg. Heel ver weg, namelijk in Eerbeek vlakbij Apeldoorn. Dit jaar heb ik haar maar één dag gezien inplaats van de gebruikelijke week, helaas. Gelukkig kan ik lekker hele lange brieven schrijven en ze is bijna jarig dus ze kan een brief en cadeautje verwachten.


Mijn moeder is niet alleen mijn moeder maar ook mijn beste vriendin. We bespreken alles en hebben maar één keer per jaar ruzie. Ze is al mijn hele leven bij me en ze is mijn grote voorbeeld. Ze is de liefste moeder en daarom zijn er ook altijd veel van mijn vrienden bij ons thuis. Voor de gezelligheid en de gekkigheid van mijn moeder. Vroeger schaamde ik me ervoor maar nu kan ik er ook heel hard om lachen.

Ook wil ik de volgende mensen nog even noemen:
Guido mijn vriend, Noella, Michelle, Michelle, Naomi, Thamar, Bas, Veronique, Cliff mijn neefje en nog véeel meer anderen mensen. Ik hou van jullie!

2 opmerkingen:

  1. Heey kimmieee !
    wat lieff !
    Je bent een schatje en een hele goeie vriendin !
    Ikhouvanjouu!

    Xxxxno

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik bedoel natuurlijk:

    aNOniem[a]

    BeantwoordenVerwijderen