13 sep 2010

Dag 6: mijn dag

Afgelopen weekend was ik een weekendje weg met mijn vriend en schoonouders. Vrijdagavond aangekomen na 5 uur rijden in Herkenbosch en vroeg in bed want zaterdag zouden we een klein stukje gaan fietsen. Van Herkenbosch zijn we naar Roermond gereden en dat was geen klein stukje, haha. Ik fiets nooit maar het viel wel mee. Het was pracht weer en over om je heen was mooie natuur.

Veel koeien in weilanden en veel maisvelden. Zou graag naar Thorn verhuizen want wat is dat een schattige plaats. Al die witte huisjes en die straatjes. Wat een rust.


Tijdens de fietstocht kwamen we deze basiliek tegen waar ik natuurlijk een foto van moest maken. En natuurlijk moest vriendliefs moeder een foto van mij moest maken terwijl ik die foto aan het maken was.

In Roermond was een mooi prieeltje met allemaal bloemetjes eraan. Later ging er ook een band spelen met oude sigaar rokende mannen spelen. Super gezellig.

Toen we na 4 uur fietsen weer terug in Herkenbosch waren gingen we nog even langs de action en supermarkt. Bij de action bleven vriendlief en ik buiten en natuurlijk moesten we even een fotootje maken. Let niet op z'n haar we hebben de hele weg tegen de wind in gefietst!
Toen we weer op de camping aankwamen zijn vriendlief en ik meteen een heerlijke milkshake en slush te gaan drinken. S'avonds was ik zo moe dat ik snel naar bedje ben gegaan na het eten wat overgens heerlijk was..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten