8 sep 2010

Dag 3: mijn ouders


Moeder
Naam: Elisabeth de Bolster (Bep)
Geboren op: 20 mei 1962
Geboorteplaats: Leiden
Status: Gescheidenen
Waaraan kan je haar herkennen?: ze is lief, grappig en heeft haar
mondje bijzich.


Vader
Naam: Theo Perk
Geboren op: 26 maart 1958
Geboorteplaats: Leiden
Status: Gescheiden en samenwonend
Waaraan kan je hem herkennen?: aan zijn sigaar

Zoals je dus hebt gelezen, mijn ouders zijn gescheiden. Sinds november 2007 zijn mijn ouders uit elkaar gegaan. Veel kinderen zouden dat heel erg vinden maar ik vind het geen probleem. Je kan wel alle nadelen bekijken maar je moet vooral de pluspunten zien. Ik woon bij mijn moeder dus heb meer plek op de bank, hem meer ruimte om dus meer boeken te kopen, er staat een kleding kast (niet meer) leeg dus je hebt ruimte om nieuwe kleding in te slaan en je kan kijken wat je wilt op tv. In iedergeval ik want mijn moeder en ik houden van dezelfde programma's en films. Mijn vader zie ik niet zo vaak maar afgelopen woensdag zijn we uit eten geweest. Bij mijn moeder en ik is het af en toe net de zoete inval.
Met mijn moeder heb ik een betere band dan met mijn vader. Niet erg want dat is redelijk normaal. Mijn vader werkte fulltime terwijl mijn moeder 7 dagen per week 24 uur per dag (behalve als ik op school was of dansen) bij mij. Ze is nog nooit zonder mij op vakantie geweest en gaat ongeveer 1 avondje per jaar iets leuks doen met haar nicht en man. Toen ik ouder werd is mijn moeder een pedicure opleiding gaan volgen en is ze gaan pedicure in bejaardehuizen en inrichtingen. Dit doet ze ongeveer 2 dagen per week en soms 1 dag. Ik vind het heel fijn zoveel met haar samen te zijn. Allereerst is ze mijn moeder maar ze is ook een vriendin. Ze weet alles van me en we maken hooguit 1 keer per jaar echt ruzie. Eigenlijk telt het niet echt mee want na een uur is het alweer goed. Ze is de beste moeder die er maar te wensen is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten