29 sep 2010

Dag 24: dingen die mij aan het huilen maken

Eigenlijk huil ik niet zo heel snel uitzonderingen daar gelaten natuurlijk. Misschien als er iemand overleden is of als ik een heftige ruzie heb gehad met m'n vriend maar dat hoord er eigenlijk bij. Daarom doe ik maar een stokje die ik ergens heb opgepikt. De 4:

4 plaatsen waar ik vaak kom (op huis na):
School
Het huis van mijn vriend
Internet
Het ns station

4 mensen die mij regelmatig mailen:
Mensen uit mijn klas
Pepijn
Jeannine van scrapit & wriptit
Hyves, helaas

4 favorieten geuren:
Een frisgewassen beddengoed
Mijn luchtje van Juice Couture
Pas gemaaid gras
De lucht van kerst

4 plaatsen waar ik nu zou willen zijn:
In bed want ik ben ziek
In een dansstudio om te trainen
In disney land resort parijs #wantikbenerzoverslaafdaan!
Met vriendlief in antwerpen of parijs

4 series die ik volg
Oh oh cherso
Gossip girl
So you think you can dance
Gtst

Geen opmerkingen:

Een reactie posten