1 jul 2013

Personal update #26


Maandagochtend was even spannend, ik had mijn herkansing belastingrecht en ik móést het echt halen. De docent keek direct na (wel zo fijn als je in spanning zit): ik had een 8.8! Ik kan volgende week woensdag mijn diploma ophalen. Dinsdag had ik een gezellige lunch-date met mijn beste vriendinnetje in Haarlem en 's avonds ging ik uiteten ter ere van het behalen van mijn diploma. Een heel gezellige dag!

Woensdag was een ontspannen "thuiswerk" dag. Ik schreef wat artikeltjes voor de blog(s), werkte mijn to do-lijstje af en ging met mijn moeder mee naar de kapper. Daar hadden ze van die leuke veertjes (je weet wel, die ze in je haar vastzetten) en ik nam er één! Noem mij voortaan maar Indiaantje Kim, haha. Donderdag had ik weer een lunch-afspraak, dit keer met mijn oma en neefje en 's avonds nam ik de tijd om Stad van beenderen van Cassandra Clare uit te lezen. 

Vrijdag begon met uitslapen voordat ik 's middags aan het werk ging. Helaas, geen avond met beste vriendje want die was ziek. Zaterdagavond (ik had een vermoeiende werkdag achter de rug) vertoefde ik op de bank met mijn nieuwe boek, het tweede deel uit de Legend van Marie Lu! Zondag ging ik samen met mijn moeder naar Leiden voor de Lakenfeesten. We begonnen op de (curiosa)markt, gingen door naar Leiden Culinair en ik eindigde in de boekenwinkel. Ik kocht alvast een leuke winterread: Let it snow van John Green, Maureen Johnson en Lauren Myracle. 

Feitjes:
  • Mijn afval-status: ik ben 2 ons aangekomen, ach dat is (vrijwel) niets! 
  • De afgelopen week verschenen de volgende artikelen: ik vertelde dat ik geslaagd ben, ik deelde met jullie welke cursus ik via het NTI ga doen (ein-de-lijk) en las je eindelijk weer een daily! Vrijdag kwam er geen stukje online.. veel te druk met vakantie vieren.
  • Deze week zullen er weer 4 (+ deze update) blogjes online komen waaronder een review en daily van mijn bezoekje aan de Efteling!

1 opmerking: