29 jul 2013

Leesmarathon TBR


Vandaag is het officieel begonnen: de eerste echte Nederlandse leesmarathon! Ik ben vanochtend al begonnen met lezen, maar toch wil ik nu met jullie delen welke boeken ik graag wil lezen. Normaal gesproken lees ik (als ik snel lees in een goede periode) maximaal twee boeken per week. Aangezien ik deze week zo veel mogelijk wil lezen heb ik dit verdubbelt, een echte challenge voor mezelf dus!

Ik heb echte "meidenboeken" gekozen, al blijkt het e-book toch meer impact te hebben op lezers:
- Het dagboek van Bridget Jones - Helen Fielding
- Miss Communicatie - Astrid Harrewijn (per ongeluk deel 2 gefotografeerd i.p.v. deel 1..)
- Spring maar achterop - Sarah Dessen
- The look - Sophia Bennett

Gisteravond heb ik mijn laatste boek voor mijn July Sequel Month uitgelezen, namelijk Scarlet van Marissa Meyer. Met dit heerlijke zomerweer heb ik meer zin om vrolijke chicklits en YA contemporain te lezen, dus is wat ik ga doen deze week. Ik ben benieuwd of ik alles uit kan lezen, misschien lees ik zelfs wel meer!

De week vindt de leesmarathon plaats. De hele week zullen hier artikels verschijnen rondom deze week, een soort van thema-week dus! Ik trap af met dit artikel over de boeken die ik deze week wil lezen en de rest van de week kun je lezen hoe het me vergaat in dagelijkse updates. Wil je mijn leesvoortgang beter volgen.. Volg me dan op Twitter: @kimperk! Doe jij mee met de leesmarathon?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten