14 apr 2013

Pay it forward, ladies!


Dit is een extra artikel! Een klein beetje om mijn vernieuwde blog te vieren en een beetje om te vieren dat het dan nu echt lente begint te worden. Morgen kun je hier weer gewoon een wekelijkse update verwachten. Enjoy!  

En heren natuurlijk.. Toen ik vorige week op de blog van Anouk (ze komt vaak voor de laatste tijd) haar artikel las over het fenomeen 'Pay it forward' was ik meteen verkocht door dit leuke initiatief van de Nederlandse bloggers. Ik was de eerste die een reactie achterliet op dit artikel en mocht volgens de spelregels een echt 'Pay it forward'-envelopje ontvangen. Anouk, ontzettend bedankt voor je leuke envelopje, alle snailmail benodigdheden kan ik goed gebruiken!

De spelregels zijn als volgt: de eerste vijf mensen die reageren op het blog over het onderwerp, krijgen een leuk gevulde envelop toegestuurd. De voorwaarde is dat je er zelf over moet schrijven en natuurlijk zelf ook envelopjes moet sturen. Wat dit betekent? De eerste vijf mensen die op dit blog reageren, vergeet niet je e-mailadres te vermelden, zullen een mailtje van mij ontvangen met de vraag om hun adres te sturen. Ik ga envelopjes vullen met goodies waarvan jij er één van kunt ontvangen!

Wanneer je al eens een envelop hebt gekregen van iemand, mag je nog eens meedoen. Maar als je een envelop krijgt toegestuurd, moet je erover bloggen en de eerste vijf mensen die reageren een envelopje sturen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten