19 apr 2013

Blog tip | Dutch DIY!


Vandaag een blog tip voor jullie! Het lijkt wel de week van het bloggen hier.. Dinsdag deelde ik met jullie al mijn favoriete personal blogsters maar vandaag deel ik mijn nieuwe meest favoriete blog! Ben je al benieuwd?

Eigenlijk speel ik een beetje vals want het is een blog (deels) van mij! Mijn moeder en ik zijn allebei heel creatief en wij zijn vaak bezig met knutselen en handwerken. Toen we afgelopen dinsdag in de Pipoos XL in Hazerswoude-Rijndijk liepen kregen we opeens een leuk idee, samen een DIY-blog beginnen! Al snel kwam van het één het ander en zo maakte wij woensdag een blog aan. Vandaag is het eerste artikel online verschenen en dat heugelijke feit wil ik graag met jullie delen!

Op onze blog: Dutch DIY kun je van alles en nog wat terug vinden: van projecten voor in huis tot het maken van een leuke verjaardagskaart. Elk weekend delen wij onze favoriete DIY-links en Pins en (van Pinterest) dus er is letterlijk voor ieder wat wils! Het artikel dat vandaag online is gekomen, is een canvas-tas met quote.

We zouden het ontzettend leuk vinden als jullie even een kijkje nemen!

1 opmerking: