31 jul 2013

Leesmarathon update #2


Hier vervoeren we de stoel die we voor mijn oma op moesten halen, natuurlijk zat ik niet zo tijdens het rijden! 

Wat gaat het toch snel eigenlijk: eerst zit je weken af te tellen tot het zo ver is en nu is dag 2 van de leesmarathon alweer voorbij. Ik was gelukkig wel iets productiever gisteren, want ik ben een tweede boek begonnen en heb het dezelfde dag ook uitgelezen! Ondanks dat ik eerst even zeurde op Twitter over mijn langzame leestempo..

Vroeg in de ochtend las ik weer een aantal hoofdstukken in Miss Communicatie van Astrid Harrewijn, aangezien ik later die ochtend een stoel moest ophalen etc. voor mijn oma. Je weet hoe dat gaat, van het één kwam het ander en daarna zat ik lekker te lezen in een knusse lunchroom in mijn eigen dorpje. Het was ondertussen al tegen 3 uur eer ik thuis kwam en rond kwart over 4 werd ik alweer voor de BBQ verwacht (waar ik natuurlijk niet las, want veel te gezellig). 

Mijn opa had het nieuwste boek van Bram Moszkowicz aan mijn moeder meegegeven om te lezen. Ik heb het boekje thuis maar even snel toegeëigend.. Toen ik 's avonds op de bank glimlachend het boek van Harrewijn sloot, zag ik Bram al naar me lonken. En zo belandde ik dus met A.M. Moszkowicz in bed. Met zijn boek wel  te verstaan, maar het beste van al: ik las het nog voor de klok 00.00 uur sloeg uit! 

Vandaag (dag 3) heb ik weer een druk dagje voor de boeg met een bezoek aan de plaatselijke toeristenmarkt en de avond breng ik door met mijn vriend. Hopelijk kan ik daar tussendoor wat leestijd inplannen, want ik heb super veel zin om in Spring maar achterop - Sarah Dessen te beginnen! Hoe verliep de tweede dag bij jullie?

1 opmerking: