8 jul 2013

Personal update #27


Maandag begon goed, een dagje Efteling met vriendlief! Het hele verhaal kun je hier lezen. Dinsdag was weer een "thuis-werk-dagje", maar dit maal bij mijn moeders werk. Filofax met to do-lijst en laptop mee en schrijven/editen maar. 's Middags ging ik lunchen met mijn moeder en oma in Oegstgeest en 's avonds ontspande ik op de bank met Wonderkind van Marie Lu. Woensdag kwam mijn artikel over de July Sequel Month challenge online, waarop ik (vooral) via Twitter veel leuke en enthousiaste reacties op kreeg! De avond bracht ik door bij mijn vriend samen met Stad van vuur van Cassandra Clare..

Donderdag was alweer een rustig-aan-dagje. Joany van Craving Pages kondigde de eerste Nederlandse Leesmarathon aan op haar blog en het speciale Leesmarathon-twitteraccount, hiervoor ben ik al helemaal "pumped up"! Vrijdagochtend las ik ontzettend veel en genoot ik van mijn vrije ochtend, 's middags werkt ik en 's avonds las ik Stad van vuur van Cassandra Clare uit. Niet te vergeten: de cliffhanger van GTST.. Wat vond jij ervan?

Zaterdagavond, na werk, ging ik met Guido naar Noordwijk en begon ik in Pandemonium van Lauren Oliver. Zondag las ik op het balkon, haalde ik een heerlijk ijsje (kinderbueno-witte chocolade-cookie and creamijs) en de avond bracht ik thuis door in de tuin met een heerlijke BBQ. De zomerse film 'The sisterhood of the traveling pants' maakte het weekend he-le-maal af!

Feitjes:
Hoe was jouw week? Heb je dit weekend ook kunnen genieten van het mooie weertje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten