4 jul 2013

Daily | 1 juli 2013


Maandagochtend was het zover, mijn vriend en ik sprongen om half 8 in de auto om af te reizen naar de Efteling! Een tijd geleden had de Albert Heijn een actie waarmee je kon sparen voor korting op een entreekaartje van dit park. We vertrokken zo vroeg vanwege de drukte op de weg, maar kwamen ruim een half uur voor openingstijd aan (geen een file onderweg).

We gingen het park in, maar omdat we te vroeg waren werden de attracties nog dicht gehouden. Eerst eens even opwarmen en schuilen bij een restaurantje dan.. Er was helemaal geen regen voorpeld voor maandag en gelukkig hield het na één buitje ook op. We hebben rustig aan wat attracties gedaan zoals Droomvlucht en de Python (vriendlief hoor, ik niet). Het langste dat we hebben moeten wachten voor een ritje was maar 20 minuten!

En al dat lekkers: aardappels op een stokje, hamburgers, broodjes ham.. Behalve snoepen en in attracties gaan, hebben we ook nog de Raveleijn- en Aquanurashow gezien! Ik kocht een Blond Amsterdam voor Efteling-mok (deze met de schildering van Doornroosje). 's Avonds rond 6 uur was het helaas alweer tijd om naar huis toe te gaan, maar gelukkig ging die reis net zo voorspoedig als de heenweg.

Dit was nog eens een leuke en gezellige dag om de tweede helft van 2013 mee in te luiden! Voor mijn vlog + meer foto's.. klik hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten