1 aug 2013

Leesmarathon update #3


Woensdag, dat breekt zo lekker de week. Dag 3 ging voor mij redelijk vroeg van start, namelijk al om kwart over 8! Ik liet wat van me horen Twitter, schreef een blog over dinsdag en begon met lezen in een nieuw boek: mijn derde al weer. Nadat ik wat Book-Tube video's had gekeken was het alweer tijd om me klaar te maken voor de toeristenmarkt bij mij in de buurt want dat stond op het programma van de dag. 

Nou, dat heb ik geweten want ik heb aardig wat afgeshopt! Ik zocht al een tijdje leuke sandaaltjes maar vond ze maar nergens, kwam ik thuis met 2 paar. Ik kocht nog leuke zomeritems en al wat kleding voor de herfst en winter. Maar ik had nog bijna niet gelezen.. Ik had hoofdpijn als een gek, dus toen ik eenmaal thuis was ging meteen lusteloos op de bank liggen om de pijn te bestrijden! En 's avonds zou mijn vriend ook nog langskomen. Nog geen tijd om te lezen.. 

Gelukkig was het voor mijn vriend geen probleem dat ik nog wat las, dus uiteindelijk stond de teller gisteravond voor het slapen gaan op: 110 van de 368 pagina's in Spring maar achterop - Sarah Dessen! Vandaag (dag 4) ga ik mijn kledingkast uitruimen en moet ik boodschappen halen, waarna ik ga ontspannen in de tuin met mijn boek. Tegen de avond ga ik weer naar mijn oma voor een lekker avondmaal en probeer ik nog wat te lezen bij haar op het balkon. Wat zou het fijn zijn als ik dit boek vandaag uitlees! Hoeveel boeken heb jij al gelezen sinds maandag? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten