9 jul 2013

Book challenge | De leesmarathon


Vorige week donderdag kwam dé aankondiging van het jaar: Joany organiseert eind deze maand (en begin volgende maand) de eerste Nederlandse leesmarathon! Een ontstond als het ware een hele golf in boekland onder boekblogger/tuber, uitgeverijen en andere bookliefhebbers, iedereen wilde direct meedoen.

Ik kan natuurlijk niet achterblijven en zal vanaf 29 juli elke dag actief updates plaatsen op Twitter en op de blog (misschien Facebook). De eerste 3 dagen zal ik waarschijnlijk nog bezig zijn met het uitlezen van sequels voor #julysequelmonth, want die challenge is perfect te combineren met de Leesmarathon! Ik denk dat ik me vanaf 1 augustus lekker ga storten op zomerse boeken zoals chicklits en YA contemporain. Tegen de tijd dat het 29 juli wordt, deel ik mijn leeslijst voor de geweldige evenement.. Stay tuned!

Wil je meer weten over de Leesmarathon of je inschrijven: kijk dan op de officieele Leesmarathon-site. Wil je dan speciale leesmarathon-app downloaden? Dit kan eveneens op de website van de Leesmarthon!  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten