5 jul 2013

Januari - Juni 2013 wrap-up


De eerste helft van 2013 zit er alweer op. Ik weet nog dat ik op 1 januari om middernacht iedereen een goed jaar wenste. De tijd lijkt wel te vliegen, hoe ouder je wordt hoe sneller het gaat! Vorige maand vertelde ik al hoe het staat met mijn voornemens en vandaag doe ik een korte wrap-up van de afgelopen maanden.

Januari:
  • De eerste maand van het jaar begon voor mij goed met vakantie. De hele maand januari heb ik (op mijn bijbaantje na) genoten van mijn vrije tijd.
  • Ik had lekker veel tijd om te bloggen, dus deed ik dat ook. Niet elke dag een artikel zoals nu, maar wel regelmatig en soms zelfs twee keer per dag!
  • Samen met mijn moeder en oma heb ik theatershow 'de bon bon-fabriek' van John van Eerd gezien in de Leidse Schouwburg.
Februari:
  • Op 4 februari startte mijn school weer, wat ook betekende dat ik minder tijd kreeg om te bloggen. Ik had het zo druk dat deze hobby plaats moest maken voor andere dingen.
  • Ik vierde valentijnsdag met mijn vriend in Scheveningen. We keken een film en gingen eten bij de beste Italiaan 'La Galleria'. De reuze pizza, mmm!
  • Samen met mijn moeder ging ik naar de huishoudbeurs en ontmoette ik Astrid Harrewijn.
Maart:
  • Vanaf maart begon ik met 5 artikels per week. Dat houd ik tot op de dag van vandaag (met uitzonderingen) goed vol.
  • Het was pasen en dat vierde ik samen met mijn moeder, oma en vriend. Lekker uitgebreid ontbijten, hapjes tussendoor en een lekker simpel avondmaal. Jummie!
April:
  • De eerste zondag van maand ging ik naar de Crea-beurs in Rijswijk (één keer in het half jaar, vaste prik).
  • Mijn vriend verrastte me met een heerlijke 3-gangen diner voor 2 en ik had last van studie-ontwijkend-gedrag...
  • Anouk was al een tijdje bezig maar eindelijk was het zover.. mijn nieuwe lay-out kwam online!
Mei:
Juni:
  • Klapper van de maand, ik haalde mijn diploma en was door het dolle heen!
  • Ik organiseerde de 'Dit ben ik-week' waarin ik tips gaf maar ook een kijkje in mijn eigen leven gaf, ontzettend leuk om te doen.
  • Mijn favoriete programma's van de afgelopen tijd waren Jokertjes Ja-woord, Buch in de Bajes II en Danni Lowinksi. Heerlijk om bij te ontspannen..
  • Ik twijfelde (nog steeds) of ik wel of niet een nieuwe blog zal beginnen. Uhm, wel of niet?!
Hoe was jouw eerste helft van het jaar? Ik heb ervan genoten, hopelijk is de tweede helft even goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten