1 apr 2013

Personal update #13

De indeling van mijn update van vorige week beviel me eigenlijk wel. Daarom heb ik ervoor gekozen om deze aan te houden en de proef echt op de som stellen. Hopelijk blijf ik zo enthousiast!


Lezen:
- Ik ben nog steeds bezig in Zielen van Stephanie Meyer en ben nog geen bladzijde verder dan vorige week. Toen ik gisteren op Goodreads zag dat ik 1 boek achter loop op "schedule" kreeg ik wel een flinke klap in mijn gezicht. Vandaag dus maar eens even een flink stuk lezen!

Persoonlijk:
- Deze week haalde ik mijn leesexamen voor Nederlands. Pf, 2 down en nog 3 to go!

- Ik had vrijdagochtend (voordat ik moest werken) een leuke "meidenochtend" met mijn moeder en oma. Gezellig even wat winkeltjes in en een leuke broodje eten! Heerlijk.

- Pasen '13 was weer gezellig. We doen eigenlijk alleen iets op de eerste dag. Samen met mijn vriend, moeder en oma paasontbijten en lekker hapjes eten. 's Avonds aten we gewoon nasi met saté want na ál dat snoepen zit je toch al behoorlijk vol!

- Ondanks Pasen dit weekend viel ik wel wat af. Namelijk: 1 ons. Ach, er af is er af niet waar?

Blog:
- Vorige week kwamen er weer flink wat artikelen voorbij. Helaas niets op zaterdag want druk en geen tijd gehad om te bloggen. Wat de revue passeerde: een ready for spring outfit, een zomerse must read-editie en een online shop tip.

- Deze week verschijnt hier onder andere: een artikel met 5 tips om gelukkig te worden/zijn, deel ik met jullie mijn favoriete films en (hopelijk) een leuke DIY!

- Zoals je ziet nog geen nieuwe lay-out! Anouk was nog niet klaar maar ik heb al wel mijn logo kunnen zien en wat is 'ie leuk! Ik voel me zo trots als een pauw en ik kan dan ook niet wachten om mijn nieuwe lay-out + logo aan jullie te showen!

Hoe was jouw week? Nog iets leuks gedaan met de Pasen?

1 opmerking: