6 sep 2010

Dag 1: introduceer jezelf

na heel lang wikken en wegen heb ik toch besloten om de 30 dagen challenge te doen. ik zag hem op www.sanye.nl en ik ben de laatste tijd zo inspiratie loos dat ik dit wel een leuke manier vond om toch door te gaan dus hier dag 1!



Mijn naam is Kim wat je misschien al wist. Ik ben op 28 augustus 1994 geboren in Leiden en woon daar niet al te ver vandaan. Zat op een rooms katholieken basisschool en ben zelf niks (lees: niet gedoopt of dergelijken). In groep 1 heb ik op die school mijn beste maatje gevonden, Pepijn. Pepijn en ik vormde samen met Thamar een éénheid tot en met de helft van het jaar in groep 7. Al sinds het begin van de basisschool werd ik aardig gepest. Thamar was mijn steunpilaar en heeft me flink gesteund en haar tanden laten zien. In groep 4 werd ik gepest door mijn toenmallige lerares. Mijn moeder vocht me als een tijger en heeft er voor gezorgt dat ik niet hoefde te blijven zitten. In groep 5 kreeg ik een lieve lerares die ik ook kreeg in groep 7. Zij gaf me zelfvertrouwen en ik ging bij de kanjer training. Het ging zo goed met me dat ik sinds groep 6 niet meer ben gepest en met iedereen om ging. Buiten groep 4 om vond ik het ondanks het pesten niet erg om naar school te gaan.
Na de basisschool ging ik naar de middelbare school. Helemaal alleen met een speciale missie, na 4 jaar slagen voor dans. Op dat fijne kleine schooltje heb ik 4 top jaren gehad. Mijn lieve beste vriendin heb ik daar ontmoet en heb veel vrienden gemaakt. Als het kon zou ik zo weer op de trein stappen en elke dag met een stralend gezicht de lokalen binnen lopen en de 4 fijne jaren zo weer over doen. Gewoon omdat iedereen er aardig was en mij respecteerde om wie ik ben. Na 2 jaar met mijn hakken over de sloot heb ik me de laatste 2 jaar van mijn beste kant laten zien. Ook heb ik mijn eerste missie bereikt. Ik ben geslaagd voor dans, met een dikke 7. Nu zit ik op het ROC waar ik rechten/juridisch medewerker studie volg van 3 jaar.

Graag had ik elke dag de trein moeten hebben naar Haarlem. Dat had betekent dat ik op het MBO dans zat en ik in opleiding zou zijn voor dansdocent. Helaas ben ik op basis van gewicht afgewezen. Ik dans al 11 jaar van mijn leven (ja ik was pas een paar weken 5 toen ik begon met stijldansen) en wist al snel dat dit alles was wat ik wou. Om mijn missie compleet te maken hoop ik dat ik volgend schooljaar vol trots kan schrijven over het leven van een student aan een dansopleiding. Maar voordat het misschien zover is eerst dromen. Voor eeuwig dromen.

Sinds vorige jaar november heb ik weer een vriend. Na een dik jaar vrijgezel te zijn geweest kwam hij op mijn pad. Hij is bijna 26 en dus een stuk ouder. Een meisje uit mijn klas heeft het zelfde leeftijdsverschil maar is 20. Haar reactie: "Maar bij mij is het serieus!". Ik heb haar pas één keer gesproken dus hoe kan zij dat nou weten? Veel mensen die ik vertel over ons leeftijdsverschil reageren heel goed naar mij toe. Eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit wat andere denken. Het belangrijkste is dat mijn moeder het goed vind. Hij is praktisch mijn buurjongen dus hij is geen onbekende (anders zou mijn moeder mijn benen breken, haha). We hebben leuke en minder leuke dagen maar ja dat hoort erbij.

Een lijstje met dingen waar ik van hou: lezen, disneyland resort Parijs, mijn vrienden, dansen, dromen over de toekomst, scrappen, winkelen , bloggen, mijn ouders, mijn vriend, het kerstgevoel, knuffelen en neuzen, heel hard meezingen met leuke en mooie liedjes, tijdschriften lezen, mijn familie, (mode/personen)fotografie, luisteren naar anderen, nieuwe dingen leren, heerlijke homo praat met mijn homo vrienden/kennissen, gekdoen en het allerbelangrijkste mezelf. Waarschijnlijk ben ik heel veel vergeten maar daar kan ik dan nu even niet op komen.

Voor de mensen die ook eventueel deze challenge willen doen, hier zijn de dertig vragen.

Day 01 – Introduce yourself
Day 02 – Your first love
Day 03 – Your parents
Day 04 – What you ate today
Day 05 – Your definition of love
Day 06 – Your day
Day 07 – Your best friend
Day 08 – A moment
Day 09 – Your beliefs
Day 10 – What you wore today
Day 11 – Your siblings
Day 12 – What’s in your bag
Day 13 – This week
Day 14 – What you wore today
Day 15 – Your dreams
Day 16 – Your first kiss
Day 17 – Your favourite memory
Day 18 – Your favourite birthday
Day 19 – Something you regret
Day 20 – This month
Day 21 – Another moment
Day 22 – Something that upsets you
Day 23 – Something that makes you feel better
Day 24 – Something that makes you cry
Day 25 – A first
Day 26 – Your fears
Day 27 – Your favourite place
Day 28 – Something that you miss
Day 29 – Your aspirations
Day 30 – One last moment

2 opmerkingen:

  1. Mooi stukje, fijn dat je zo eerlijk over jezelf verteld en dat je zo blij met jezelf en je leven bent :) En trek je niks aan van dat meisje van 'bij mij is het serieus', een relatie is iets tussen jou en je vriend, toch?

    Ben benieuwd naar je andere entries :)

    BeantwoordenVerwijderen