30 aug 2010

HB2U happy birthday 2 you

vrijdag mocht ik al mijn eerste cadeautje in ontvangst nemen! er was braderie in sassenheim waar ik natuurlijk flinke (lees: dure) scrap inkopen ging doen. heb een hele leuke stempelset voor mijn verjaardag gehad en natuurlijk moest ik gewoon even op de foto met de eigenaresse.


mijn verjaardag, zaterdag was het dan zover. s'avonds gingen vriendlief, mama, schoonpapa en ik naar mary poppins in scheveningen. overdag ben ik de hele dag samen geweest met guido en hebben we in de ochtend zelfs een spijkerbroek gekocht. nee, ik voelde me helemaal niet jarig door het doen van al die normale dingen. maar toen het zover was en we vlak bij het theater waren voelde ik me toch stiekem een heel klein beetje de jarige. mijn moeder haar cadeautje moet ik nog krijgen dus misschien vandaar (of omdat ik mijn verjaardag pas aanstaande vrijdag vier?).


de voorstelling was geweldig! een cast van ongeveer 34 mensen en ik had noortje en william zelf die speelde. toen ik en vriendje in de pauze een rondje gingen lopen en langs het winkeltje liepen zeg ik een bordje met daarop: na de voorstelling een 10 minuten durende signeer sessie in de west end voyer. tuurlijk wilde vriendje wel mee. dus tijdens het eindapplaus aan het eind van de show stonden ik en vriendje al helemaal in de aanslag met fototoestel en fotoboek van de musical en liepen steeds al een stukje meer richting de uitgang. toen de deur open ging en wij rode handen hadden van het klappen vluchte we door de gang en stonden we zowaar als tweede in de rij voor een handtekening. omdat het heel snel moest kon vriendje helaas geen goede foto's maken.


toen ik en vriendje naar buiten liepen naar onze ouders toe zag ik de met licht versierde bomen. dus moeder aan haar arm mee gesleept, vriendje foto laten maken en op naar de auto. in de pauze begon schoonvader al over "zullen we een ijsje halen na de voorstelling?" om vervolgens mij er de schuld van te geven (voor de grap natuurlijk). ik en vriendje uit de auto, 4 ijsjes gehad met lekker italiaans schepijs om om half 12 thuis te komen. wat een leuke verjaardag heb ik gehad, hopelijk vrijdag weer net zo leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten