13 sep 2010

Dag 8: een moment



Het moment dat ik kies was op 20 november 2009
Guido en ik waren al de hele week aan het smsen. De zaterdag ervoor had hij belooft om met me mee te gaan naar de intocht van Sinterklaas. Op de dag zelf stort regende het en smste ik dat ik niet naar de intocht ging maar dat als hij zin had om film te komen kijken het ook goed was mits hij een leuke film meenam. Ongeveer 15 minuutjes later stond hij voor de deur. Met niet één maar 10 leuke films! Ik koos legally blond uit en heb ik totaal ongeveer 10 minuten ervan gezien. Ik kon gewoon niet stoppen met luisteren naar hem en we praatte maar door. Op een begeven moment kwam mijn beste vriend en moest hij toch echt naar Antwerpen om nog de laatste spullen in te pakken.
Het was vrijdag avond 20 november. Guido kwam s'avonds en toen hij even wegging omdat hij de wasmachine leeg moest halen zei mijn moeder al: "Hij vind je leuk. Hoe hij naar je kijkt." Ik ontkende maar wist wel beter natuurlijk. Toen mijn moeder wegging en Guido terug kwam gingen we een stukje uit elkaar zitten. We plaagde elkaar een beetje totdat hij zei dat hij wel benieuwd was naar hoe ik zoende. Ik zei met mijn grote mond dat hij dat dan maar is uit moest probeerde en zo geschiede.
Tot nu toe is dit de beste dag van mijn leven en zijn wij een stel. Ik hou van je liefje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten