24 sep 2010

Dag 19: ergens waar ik spijt van heb

Niet vaak doe ik iets waar ik later spijt van heb. Soms sta ik achter mijn beslissingen en heb dan dus ook geen spijt. Maar als ik toch iets moet kiezen dan kies ik dit:

Mijn docent nederlands vertelde vanmiddag opeens dat ik een presentatie moest houden. Normaal schrijft hij dat op het bord maar dat heeft hij afgelopen dinsdag niet gedaan. Hij stond bij een ander meisje die ook moest presenteren, en aan wie het had verteld, terwijl ik hem vertelde dat hij het echt niet aan me had verteld. Ze kijkt me aan met een blik van ja tuurlijk gelul! Waarop ik me echt niet kon inhouden en er uitflapte dat ze het niet hoefde te geloven maar dat ik wist dat het wel zo was. Zij barste in een sarcastisch gelach uit alleen haar vriendinnen dus niet. Mooi, dacht ik. Maar nu heb ik wel een beetje spijt van mijn botheid omdat ik meestal, al zeg ik het zelf, een lief meisje ben en me, helaas niet altijd goed, opoffer.

Gelukkig was de evaluatie van mijn nederlands docent goed en als het voor een cijfer zou wijn geweest had ik zeker een 8,5 a een 9. Niet verkeerd dus voor een onvoorbereide presentatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten