28 sep 2010

Dag 20: deze maand

Even de belangrijkste punten van deze maand tot nu toe:

14 september was vriendlief jarig! Wat is een oudje, haha. Het weekend van 10 september gingen we lekker weg met z'n moeder en z'n stiefvader. We hebben ongeveer 4(!) uur gefietst en we zaten in het limburgse plaatsje Herkenbosch.

Ik heb mijn eerste 10 gehaald voor rechten. Samen met een meisje uit m'n klas moesten we binnen 40 minuten een heel projectje in elkaar draaien over trouwen op huwelijkse voorwaarden/gemeenschap van goederen, over ondertrouw en de voorwaarden voor het huwelijk. Helaas, volgens mij telt de 10 niet maar het staat toch gewoon zó leuk!

Ik ben ziek. Ik heb iets van buikgriep en ik haat het. M'n moeder is ook niet echt lekker en we geven dus gewoon m'n beste vriend de schuld want die was er vrijdag en die was ook niet echt lekker (lees: hij moest overgeven bij de buren in de bosjes).

Vorig weekend lekker samen met vriendlief geweest. Lekker ontspannen terwijl er lekker ontbijt en alles voor me werd gemaakt.

1 opmerking:

  1. Nog gefeliciteerd met je vriend!
    Goed dat je een 10 hebt zeg! Ik heb nog helemaal geen punten van school
    En beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen