23 sep 2010

Dag 18: mijn favoriete verjaardag

Mijn favoriete verjaardag is zeker de meest recente verjaardag. Ik ben 28 augustus zestien geworden en heb dat samen met m'n moeder, schoonvader en lieve vriend geviert.

Na een heerlijk overdags samen te zijn geweest met mijn vriend ging ik me omkleden en samen met mijn vriend naar m'n moeder toe. Daar hebben we gewacht op z'n vader en heerlijk met z'n alle gegeten. Rond half zeven stapte we in de auto en vertrokken we naar scheveningen. Op mijn verjaardag gingen we naar de musical Mary Poppins en wat bleek? Noortje en William speelde zelf die avond! Snel de cd gekocht en de pin en toen even lekker wat drinken in de bar omdat we natuurlijk veel te vroeg waren.



In de pauze gingen vriendlief en ik samen even een rondje maken en zagen we een bordje met daarop: Tot tien minuten na de voorstelling geven Mary Poppins en Bert handtekening in de voyer. Ik knipperde even lief met m'n ogen naar vriendlief en tuurlijk wou hij wel mee en foto's maken.



Op de terug weg naar huis hebben we nog met z'n vieren een lekker italiaans ijsje gegeten als mooie afsluiter van een fijne zestiende verjaardag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten