23 sep 2010

Dag 17: mijn favoriete moment

Mijn favorieten moment is toch denk ik wel het behalen van mijn VMBO diploma. Na een paar weken zonder enige spanning voor de uitslag was daar opeens de dag ervoor. De dag zelf konden mijn moeder en ik gewoon niet meer. Vreselijk was het en heel zenuwslopend.

Ik zou tussen een en vier uur gebeld worden. Om vijf minuten voor een ging de telefoon. Ik keek op het schermpje en ja hoor, de naam van mijn school verscheen erop. Ik piepend tegen mijn moeder dat het school was en nam op. "Kim ik mag je feliciteren want je bent geslaagd!". Ik begon letterlijk te juichen en mijn moeder natuurlijk ook.
In de avond kwam mijn familie, kennisen, vrienden, mijn vriend en schoonvader. We aten met z'n alle gezellig saté en salades en ik kreeg allemaal cadeautjes en geld. Veel gezellig om me heen en mijn moeder en ik hadden zelfs slingers opgehangen. Natuurlijk hing ook de vlag buiten met mijn tas en feliciteerde zelfs de buren mij.



Toen de dag van de diplome uitreiking. Mijn moeder, vriend en mijn schoonvader gingen gezellig mee. Ik kreeg zo'n echte amerikaanse hoed op zoals in de films. we kregen champagne en iedereen was een groepje ingedeeld om naar voren te komen. En je raad het wel, ik hoorde bij de studiebollen. Mijn franse lerares uit de eerste en tweede deed een rijmpje over ons en toen eindelijk dat diploma ondertekenen. Heerlijk om hem zo vast te hebben en dus zeker mijn favoriete moment!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten