26 nov 2012

REVIEW: geurkaasen van Yankee Candle

Vandaag eens iets anders dan normaal. Vorige week ging ik naar de winter fair in Noordwijkerhout en wie waren daar met een stand? De dames van Sensational Home! Ik had al goede reactie's over deze geurkaarsen gelezen op de blogs van Annemerel en Lisanne, ik kon het dus ook niet laten om wat kaarsen mee te nemen om uit te proberen.


Ik heb tot nu toe alleen nog dit soort kaarsen uitgeprobeerd maar ik heb ook de waxtarts met bijbehorende brander die ik snel eens ga inwijden. Ik schrijf vandaag over de geur: Snow in love want wat ben ik gek op deze geur. Ik brand deze kaars sinds vorige week maandag en hij is nog steeds niet op. Ik houd van deze geur, de winter staat voor de deur, net als de kerst, en deze kaars (samen met de andere geuren van de "kerstcollectie") maakt deze tijd van het jaar nog een beetje fijner.


De kaarsen zijn in verschillende maten te koop op de website en gaan lang mee. De lucht van de kaars is aanwezig maar op een subtiele manier. Geen hoofdpijn van de lucht dus! Ik ben erg enthousiast over de dames, de website en de producten. Misschien binnenkort maar eens een Sensational Home Party?

Heb jij al eens een kaars geprobeerd van Yankee Candle?

2 opmerkingen:

  1. Ik houd echt van Yankee Candles. In deze koude maanden staan er iedere dag wel een of meer geurkaarsjes te branden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben gek op geurkaarsen, maar deze heb ik nog niet geprobeerd. Zien er wel erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen