27 nov 2012

EEN BRIEF PER DAG: de voorbereidingen

Ik heb het al zo vaak gezegd maar december staat voor de deur. December staat gelijk aan: een drukke maand en het ontwikkelen van ideeën en goede voornemens voor het nieuwe jaar. Ja, ook ik heb nieuwe ideeën voor 2013 waar je hier al over kon lezen (je kan je nog steeds aanmelden)! Sinds ik heb besloten dit plan door te zetten ben ik er bijna dagelijks mee bezig en dat brengt natuurlijk de nodige kriebels met zich mee.


Ik heb berichtjes op social media geplaatst met hoe je je kan aanmelden, ik heb een berichtje rondgestuurd via what's app en ik heb een oproepje geplaatst op mijn blog. Al met al heb al aardig wat reacties gekregen en hebben verschillende mensen zich aangemeld, ik heb er zelfs een speciaal adresboekje voor. Ik heb brief-schrijf-spullen gevraagd aan de kerstman en ik verslind het winterboek van Flow Magazine keer op keer.

Nog even over die kriebels.. Ik heb een paar kansen schoon gezien de afgelopen weken en scheef een brief en een kaartje naar mijn beste vriend. De ene keer om gewoon te schrijven en te wennen aan het idee dat ik dit elke dag ga doen en de andere keer om hem een hart onder de riem te steken. Ik kwam tot de ontdekking, wat is het fijn om mensen op te vrolijken met iets simpels als een brief of een kaart.

De enige "voorbereidingen" die ik nu nog moet treffen:
- een begin maken met het schrijf schema (wanneer ik wie wat stuur).
- nog meer mensen zoeken die het leuk vinden om post van mij te ontvangen (heb je interesse laat dan hieronder een reactie achter of mail naar: kimperk_34@hotmail.com)!
- mijn spulletjes allemaal bij elkaar opbergen, dan kan ik het overal makkelijk mee naartoe nemen.

Welke plannen heb jij voor het nieuwe jaar? Kleine projecten of ook een 365-dagenproject, deel het in een reactie hieronder!

1 opmerking:

  1. op facebook is een leuke nederlandstalige snailmail groep, met meer dan 100 leden die allemaal graag post versturen en krijgen, misschien is dit iets voor jou ???
    https://www.facebook.com/groups/404542092947868/?fref=ts

    BeantwoordenVerwijderen