14 nov 2012

DAILY: 365-dagenproject

Dames en heren, voor 2013 ga ik een 365-dagenproject doen. Ik hoor het je denken.. Alweer iemand die zo'n project gaat doen en het niet volhoud?! Daarom vertel ik het ook aan iedereen die het wil horen, dan kan ik er echt niet meer onderuit! Nu weet je alleen nog niet wat ik precies ga doen..

Ga ik elke dag een foto maken van een kopje thee? Ga ik elke dag een armbandje knopen? Nee en nog eens nee. Ik heb er twee weken goed over nagedacht en besloten: ik ga vanaf 1 januari volgend jaar elke dag aan iemand een brief of kaartje sturen voor 365 dagen lang. Familie, vrienden, "onbekende" en instellingen kunnen post verwachten!


Wil je in 2013 ook een keertje post van mijn ontvangen?* Laat dan hieronder een reactie achter of stuur een e-mail (kimperk_34@hotmail.com) en vergeet je adres niet te vermelden!

*Wil je een tegenprestatie leveren? Een brief is lief maar niet verplicht ;)

4 opmerkingen:

  1. Oh! Ik moet het Flow winterboek ook nog halen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moet mij nog een brief terug sturen (daar wacht ik al sinds mei of juni op), dus een brief terug zou leuk zijn :) Liefs Romana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk idee !!! Iedereen krijgt toch graag leuke post !

    BeantwoordenVerwijderen