7 mrt 2012

FOOD: Yan

Ik houd van lekker en goed eten. Ik heb al heel wat restaurants gezien in m'n leven en daar moet ik gebruik van maken. Daarom, zo af en toe, recensies van de restaurants waar ik wel eens ben geweest.




Elke maand gaan m'n opa, m'n neefje en ik met z'n drieën uit eten. De eerste twee keer zijn we Thais gaan eten bij restaurant Yan in Noordwijk. Als je van Thais houd en echte aanrader. Als je uit de buurt komt zegt de naam Thai Tjon je meer? De sfeer binnen is zeer intiem en het "bank gedeelte" is het meest geliefd.

Voorgerecht:
Thod Man Kai (kipkoekjes)
Hoofdgerecht:
Kai Prik Thai (kipfilet met knoflook, zwarte peper, ui en bosui)

Als je niet graag wil dineren maar wel lekker Indisch/Thais wil eten thuis kan je ook afhalen bij Yan. Heb je een feestje? Ze cateren ook! Wil je een leuke impressie krijgen van de sfeer neem dan een kijkje op de website. Parkeren kan voor de deur en is totaal geen probleem.

Thais restaurant YAN - Albert Verweystraat 50 2202 NP Noordwijk Zh
- +31 71 364 8888 - www.yannoordwijk.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten