27 mrt 2012

APRIL PROJECT: de voornemens



Maart is bijna voorbij, april ligt voor ons. En voor april wil ik wat afspraken maken met mezelf.

  • Geen boeken kopen! Geen één. Als het voor mezelf is want als het voor een verjaardag is dan mag het natuurlijk wel. Als ik boeken tegenkom waar ik toch een lichtelijke koopdrang bij voel schrijf ik hem op een to buy-lijstje.

  • Ik wil me verdiepen in een strafzaak waar ik tijdens een gastles uitleg over heb gehad: de tjechische skimoord. Ik wil een "dossiertje" bij houden en misschien zelfs het boek lezen dat de moeder van één van de verdachten heeft geschreven. (maar die koop ik dan natuurlijk niet deze maand!)

  • Twee boeken lezen. Deze maand wil ik minimaal twee boeken lezen. Het boek waar ik nu in bezig ben, die best dik is, en een tweede boek. Minimaal he dus ik word blijer als het er meer zijn natuurlijk!

  • Er gaan no matter what 2000 woorden worden geschreven aan m'n verhaal die ik begon met NaNoWriMo. Heerlijk in het zonnetje of aan (één van) m'n bureautjes zitten en tikken tot m'n handen niet meer kunnen. Glas water erbij, lekkere hapjes? Ik vermaak me wel!

Ik houd jullie op de hoogte! Jullie nog voornemens voor de maand april? Trouwens, de hongerspelen trilogie heb ik vandaag nog even snel gekocht. Nu het nog mag. Haha. Wie heeft het al gelezen en wat vond je ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten