16 okt 2011

De magie van Renz

Vorige week zondag, 9 oktober, zijn vriendlief en ik naar circus Renz geweest. Ik wilde heel graag, het circus kwam in de buurt en vriendlief was weer eens te lief voor woorden.

We hadden in de planning staan om in de loop van de week kaartjes te kopen maar we hadden nooit gedacht dat het zo druk zou worden. Wat het dus wel werd, toen waren er geen eerste rang kaartjes meer. Gelukkig hadden we toch ontzettend goede plaatsen! Een reuze bak popcorn, we hebben het heel gezellig gehad.




Met m'n fototoestel om m'n nek heb ik erg m'n best gedaan om mooie plaatjes te schieten. Niet echt gelukt maar toch. Wat gaan al die artiesten en dieren snel! Het meest trots ben ik op de bovenste foto, helemaal aan het begin van de show.

Ik vind, hoe oud je ook bent, het circus blijft magisch!

1 opmerking:

  1. Hoi Kim! Wat leuk, inderdaad geweldig mooie foto.
    Nieuwe foto op facebook trouwens ook erg leuk, passend bij nu.

    BeantwoordenVerwijderen