11 mrt 2011

It's all about prinsesje-kim



Lieve Liselot heeft mij getagd en daar ben ik heel blij mee. Ik tag niemand want wie ik zou willen taggen heeft mij getagd, haha. Wees vrij om hem over te nemen en laat dat dan even weten, vind het leuk om te kijken wat je er mee hebt gedaan.

Waarom ben je een blog begonnen?
Dat is alweer zo'n anderhalf geleden en ik denk dat ik er wat over had gelezen in een tijdschrift. Ook kon ik iemand waarvan ik de blog stiekem meelas en ik kwam annemerel tegen op internet. Ik houd van schrijven en ben een open persoon. Waarom niet (bijna) alles delen met andere?

Hoe kom je aan de naam van je blog?
M'n eerste blog begon ik op pimpblog maar toen de website in februari vorig jaar problemen kreeg en ik daardoor dus weken niet kon bloggen begonnen mijn handen te jeuken. Ik ging rondkijken en kwam blogspot tegen. Ik maakte een account aan maar wat voor een naam moest ik bedenken? In die tijd waren m'n vriend en ik al samen en hij noemde mij al sinds het begin zijn prinsesje.

Hoeveel bezoekers heb je ongeveer?
Per maand heb ik ongeveer rond de 500 bezoekers. De eene dag heb ik er 5 en andere dagen heb ik 30 bezoekers. Het ligt eraan wat ik schrijf en hoeveel ik schrijf in een periode. Je denkt nu misschien wat een weinig bezoekers? Ja, zelf vind ik het ook jammer en ik maak geen geheim van m'n blog maar ik ben al super blij met de lieve lezers die ik heb.

Wat is het leukste dat je hebt meegemaakt met je blog?
De lieve reacties van m'n lezers. Als ik het even moeilijk heb is het fijn om te lezen dat mensen je steunen maar het is ook leuk dat mensen reageren op gezellige en fijne stukken. Wat ik wel heel jammer vind is dat ik best veel pagevieuws heb gehad bij het stuk Als je weet dat je doodgaat maar geen één reactie heb gekregen. Misschien was het te hefig of te direct en ik zal dan ook nog maar weinig van dat soort stukken schrijven. Ik wil gezellige en leuke stukken schrijven om jullie te laten lezen!

Waar haal jij inspiratie vandaan?
Ik haal inspiratie uit het alledaagse leven en uit dingen die ik lees. Ik haal inspiratie van andere blogs maar ook uit brieven die ik ontvang van vriendinnen. Ook luister ik naar wat mensen zeggen en uit dingen die ik leuk vind zoals het lezen van boeken. En foto's niet te vergeten ..

Hoe lang doe je over een artikel?
Dat hangt ervan af hoe lang m'n artikel is. Over dit stuk heb ik denk ik ongeveer 45 minuten gedaan. Dat is inclusief het schrijven, herlezen/corrigeren en foto erbij zoeken.

Heb je ook contact met andere bloggers?
Ik heb zeker contact met andere bloggers. Via twitter maar ook via mijn en hun blog en via email. Het valt me op dat bijna alle (vrouwelijke) bloggers hetzelfde willen. Een boek schrijven. En daar valt ook over te praten natuurlijk. Jullie zijn gewoon allemaal ontzettend lief!

1 opmerking:

  1. Dat van die pageviews is heel herkenbaar, ik ken het zelf ook. Al ben ik er zelf ook wel schuldig aan. Soms weet ik gewoon even geen antwoord te geven.

    BeantwoordenVerwijderen