18 mrt 2011

I'm a wannabe writer



Net als bijna alle andere bloggers wil ook ik graag een boek schrijven. Een tijdje geleden toen ik net mijn nieuwe telefoon had ging ik opzoek naar apps over boeken en kwam ik Wattpad tegen. In eerste instantie vond ik alleen maar engelstalige boeken. Niet erg, ben goed in engels maar omdat ik woensdag ben begonnen met schrijven van een nieuw, hoe zal ik het noemen?, verhaal. Tot nu toe heb ik zo ongeveer 1.760woorden wat nog geen heel hoofdstuk is maar ik wil graag dat mensen stukjes kunnen lezen en commentaar kunnen geven.

Ik zou mezelf niet zijn als ik niet op de website op onderzoek uit zou gaan. Ik maakte een account aan en begon met zoeken. Al snel kwam ik erachter dat je Nederlands als taal kunt kiezen en opeens was ik de Nederlandse wereld van Wattpad beland. Ik kwam erachter dat je gewoon je verhaal in je eigen taal kon plaatsen en dat heb ik dus nu gedaan.

Nieuwsgierig? Als je altijd de tweede bent

Geen opmerkingen:

Een reactie posten