4 jan 2011

Vertel eens Kim, hoe gaat het met die voornemens?




Tja, hoe zal ik dat eens zeggen? Voor de helft wel lekker maar aan de andere kant ..
Gisteren heb ik in de avond m'n boek: Gossip girl ik kom altijd uit bij jou uitgelezen. Vandaag begon ik dus in het boek Chocolat van Joan Harris van de - misschien bekenderen - mooie film met Johnny Depp.

Ook heb ik tijd voor mezelf genomen wat dan ook makkelijk is als je vriend gisteren, vandaag en morgen avonddienst heeft. Heerlijk tijd om te lezen, kaartjes te maken en andere dingen te doen. Als het donderdag is heb ik geen tijd voor mezelf maar wil ik het liefst zo veel mogelijk doorbrengenn met hem, natuurlijk.

Van het gezonde eten is nog niet echt veel van terecht gekomen onder de smoes dat deze week de overgang is, helaas. Gelukkig heb ik niet naar de chips gegrepen maar wel een spritzkoekje gegeten. Met het goede voornemen om meer te gaan bewegen is ook nog niks gebeurt maar dit omdat de zumba DVD nog niet door de brievenbus is gevallen. Vandaag kreeg ik bericht dat hij is verzonden dus misschien morgen? En dan meteen in de avond beginnen?

Ansichtkaarten nog niet gestuurd maar dat omdat ik gewoon thuis ben, haha. M'n laatste voornemen ging over school. Vandaag was weer m'n eerste dag op school en het ging wel redelijk. Niets spannends, gewoon drie uur nederlands en twee uur erfrecht. Ik ga aankomend weekend wel leren voor m'n proefwerk week die de 17e begint dus ik zit vanaf dan weer flink met m'n neus in de boeken.

Ben van plan om eens in de zoveel tijd te schrijven over m'n goede voornemens die ik 31 december maakte. Leuk plan of zien jullie dat helemaal niet zitten?

2 opmerkingen:

  1. Ja ik wil natuurlijk wel weten hoe het nu verder gaat! Maar vergeet niet; het jaar duurt nog lang he?! ; )
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Achja, het jaar is pas net begonnen. Je hebt nog alle tijd met die voornemens :)

    BeantwoordenVerwijderen