14 jan 2011

It will all be worth it in the end



Het is weer feest want ik mag dit weekend weer heel hard gaan leren. Gelukkig kan ik vanaf woensdagmiddag weer ontspannen want donderdag heb ik een dagje vrij en vrijdag heb ik alleen maar engels.

Ik heb afgelopen woensdag al wel een beginnetje gemaakt maar verder eigenlijk nog niet zoveel gedaan. Gelukkig heb ik een heel weekend voor me waarin m'n vriend diensten draait van half 7 'sochtends tot half 3 'smiddags, heb ik eerdere opdrachten en proefexamens goed gemaakt en heb ik altijd opgelet - ook wel belangrijk namelijk -, haha.

Ik moet wel echt even blokken voor vermogensrecht en bestuursrecht maar vooral familie & persoonsrecht/erfrecht want die sluit ik af na twee periodes. Je snapt het misschien al? Niet zo heel veel activiteit hier aankomende 5 dagen maar vast wel een update ;)

Oh en voordat ik het vergeet nog een paar dingen wat je echt moet weten. Als je me volgt op twitter: m'n twitterstop is afgelopen want ik miste het toch wel een beetje. Als je wat afweet van m'n goede voornemens: ik heb de zumba DVD al een week binnen maar de DVD-speler heeft ie nog niet ontmoet net als dat ik deze week ook nog heb gezondigt maar ik beloof maandag is het afgelopen. Echt! Maar nu eerst hard leren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten