16 jan 2011

Brasserie Streeder




Annemerel van annemerel.com heeft mij echt meegesleurd in de wereld van het heerlijke eten. Wat een toeval dan ook dat ik vanavond ging eten in een nieuw restaurantje in Oegstgeest. Ik heb achteraf gezien spijt dat ik m'n camera niet heb meegenomen want alle borden zagen er mooi uit en alleen van het plaatje loopt het water je in de mond.

Je kunt er lunchen en dineren maar ook gezellig borrelen met vriendinnen. Handig is dat je er gratis gebruik kunt maken van WIFI en voor de mensen onder ons met kinderen, er is een kinderhoek met verkleedkleren en een kindermenu. Elke dag - behalve maandag - open van 10.00 tot 22.00 uur waarvan je kunt lunchen van 11.00 tot 17.00 uur en dineren van 17.00 tot 21.30 uur. Jeetje wat een veel tijden. Onoverzichtelijk? Kijk dan even voor meer informatie op: http://www.brasseriestreeder.nl

Zeker een hapje of een drankje waard!
Brasserie Streeder
Terweeweg 5c Oegstgeest

Voor ik het vergeet, morgen gaat het je bent het di(e)eet beginnen dus binnenkort ook weer een update over m'n goede voornemens en over hoe m'n proefwerk week ging natuurlijk.

1 opmerking: