23 mrt 2010

het is lente!

vanmorgen nadat ik naar dokter was wou mijn moeder even naar sasseheim voor de blokker en de bruna. liever gezegt ik wou dan wel naar de bruna. als je nu bepaalde dingen koopt kreeg je een speciaal nijntje gelukshangertje. ik heb er a 2 en 1 zat er aan de nijntje boeklegger die ik zo lief vond dat ik hem heel graag wou hebben.
na het eten en toen ik de laptop had afgesloten heb ik de kussens naar beneden gehaald van de bank in de tuin en heb mezelf drinken gemaakt, zonnebril opgedaan en mijn boeken gepakt. toen ik mezelf had gepakeerd op de bank met mijn beentjes in de lucht vroeg ik mijn moeder om even snel een foto te maken en ging verder met leren. morgen een proefwerk geschiedenis dus was wel even nodig. half uurtje later ongeveer sms ik vriendlief dat als hij komt dat ik van het zonnetje geniet en dat hij anders een boekje mee moet nemen. 5 minuten later staat hij achter me met de mededeling dat hij niet zo lang kon blijven omdat er een decor in tilburg kapot was gegaan en dat hij daar om 4 uur moest zijn om dat te repareren. (krijg net een sms dat ze nu pas kunnen beginnen met reparen het is nu half 6) we hebben nog even heerlijk genoten van het zonnetje totdat hij weer in de auto moest stappen om 2 uur lang naar tilburg te rijden. ik heb mijn geschiedenis leer sesie afgemaakt en ben toen rechtstreeks naar boven gagaan om lekker onder de douche te springen en me heerlijk in te smeren met de lekkerste body butter van sabon. misschien zie ik vriendlief vanavond nog even zie (?) maar ik denk dat hij pas laat thuis zal zijn uit tilburg.




van links naar rechts: feest nijntje, wens nijntje en alles-lukt nijntje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten