18 mrt 2010

Better than your ex and better than your next

Juni 2007, ik had een vriendje maar was nog jong. Een jongen die ik ken van dansen komt naar de camping toe omdat hij zich thuis maar de hele tijd verveelt en we gaan zwemmen. Hij pest me wat en ik plaagde hem, de rest geschiede. Ik maakte het pas tijden later uit met mijn toemalige vriendje maar ben ook nog niks met de ander begonnen. Ik en , laten we hem even N noemen, N flirten wat met elkaar via de sms en zien elkaar vaak op de dansschool. Toen ik eindelijk de ballen had om mijn toemalige vriendje te vertellen dat het echt niet meer kon smste ik N. hij was altijd zo lief voor mij geweest en smste of hij zich nou mijn vriendje kon noemen. Zo geschiede. We zagen elkaar ongeveer 2 a 3 keer per week en dan kwam hij met de bus of op de fiets vanuit lisse. Hij was lief, zorgzaam en helemaal zichzelf bij mij. Meivakantie 2008, ik ging een week op cruise en hij smste en emailde geregeld en ik emailde en smste terug. Ik was verlieft en werd verblind door de liefde. Hij ging eindexamen doen en we zagen en spraken elkaar 2 weken nauwelijks. Het werd zijn vakantie, hij ging 2 weken naar kos en we emailde veel. Het werd zomervakantie en hij kwam af en toe op de camping. Mijn oogklappen gingen langzamer hand weg en ik zag dat niemand hem mocht en hij mocht niemand. Mijn moeder en ik kregen steeds meer ruzie omdat zij zag wat hij met mij deed maar ik gaf niet toe. 1 september, een dag ervoor zag ik N nog want ik vierde mijn verjaardag. Ik was bij mijn tante en zat op msn net als N. hij vroeg ik of ik al zijn smsje had gelezen maar mijn mobile lag thuis. Hij leek opgelucht maar waarom? Ik kwam thuis, las het smsje en was woedend. Hij zou met mij gaan dansen maar hij ging terug naar zijn vorige danspartner. Ik belde hem op en begon te tieren, mijn moeder schreeuwde tegen mij dat ik moest ophangen en dat ze hem wat zou aandoen. Ik hing op en was ontroostbaar maar de volgende dag nam ik toch weer contact met hem op. Resultaat, anderhalve maand later was het uit. Of ik blij was? Er viel een last van mij af en ik was weer gelukkig! Iets meer dan een jaar later ,20 november 2009 om precies te zijn, vond ik opnieuw de liefde. Het hele jaar vrijgezel vond ik niet heel erg. Ik had het druk met dansen, was gelukkig en had vrienden om mij mee te vermaken. maar toch op een begeven moment kom je iemand tegen in je leven die alles op z'n kop zet. ik was weer constant aan mijn mobiel vast geplakt en voelde weer vlinders in mijn buik. een week lang heb ik van nederland naar belgie gesmst omdat guido daar nog de laatste dingen aan het inpakken en schoonmaken was. toen hij op vrijdag 20 november bij mij thuis was was het gewoon voelbaar. toen hij even wegging om de wasmachine uit te ruimen was het eerste wat mijn moeder zei: kim, hij vind je leuk. ja dat wist ik al maar dat ik ging ik natuurlijk niet zeggen. mijn moeder zou naar de juwelier gaan om daar met mijn, nu, schoonvader. guido kwam terug en daar zaten we dan. samen op de bank tv te kijken, niet dat ik me erg goed kon concentreren, en toen keek hij mij aan. ik weet niet meer goed wat wij zeiden maar hij zei wel dat hij benieuwd was hoe ik zoende. ik kroop naar hem toe en de rest geschiede. mijn moeder wist nog van niks toen ze terug kwam van de winkel en wij deden alsof er niets was gebeurt. ik lag onder mijn dekentje op de bank en samen met mijn beste vriend pepijn zaten wij tv te kijken. guido's hand gleed af naar mijn voet die vlakbij hem lag en hij kleep er even plagerig in, keek me aan met zijn ondeugende ogen en liet zijn hand daar liggen. toen werd het zaterdag en we waren druk aan het smsen. mijn moeder heeft een radar voor liefde in haar lichaam zitten en begon te vragen. ik smste guido dat ik het tijd vond worden dat ik het toch maar ging vertellen omdat ik nooit geheimen had voor mijn moeder. reactie van guido: oke als jij het doet doe ik het ook. ik ga het mijn vader ook vertellen. reactie van mijn moeder? leuk! reactie van guido's vader? iets minder enthousiast. nu na al 4 maanden kan het langzamer aan gelukkig wel accepteren. en tot nu toe ben ik nog steeds gelukkig ondanks dat we af en toe heerlijk ruzie kunnen maken. en de rest? geschiede!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten