22 jan 2013

PERSONAL: Weight Watchers magazine

Ik wil dit jaar wat kilootjes verliezen en wat helpt daar beter bij dan de Weight Wachters? Dankzij mijn moeder kwam ik wat meer te weten over deze organisatie en raakte ik al snel enthousiast. Toen ik het Weight Wachters magazine in het tijdschriftenrek van de Primera zag staan moest ik het dus ook meteen meenemen!


Wil je een beter kijkje aan de binnenkant van dit tijdschrift? Klik dan hier voor mijn review + inkijkje op YouTube!

Het tijdschrift komt één keer in de twee maanden uit en staat vol met leuke artikelen. Elke uitgave is er een nieuw covermodel (in dit geval Angela Groothuizen) die in een apart artikel over haar afslankexperience met Weight Wachters vertelt. Daarnaast vind je in dit magazine verschillende succesverhalen van dames, beauty- en modetips en heel veel lekkere recepten. Wat ik ook leuk vind is dat er ook algemeene artikel in dit tijdschrift staan zoals het artikel nieuw jaar, nieuwe gewoonten en 10 tips voor een beter geheugen.

Ik denk dat jullie mijn mening wel weten.. Ik ben heel tevreden over dit tijdschrift! Leuke artikelen om gewoon te lezen omdat ze interessant zijn, fijn recepten die ook nog eens heerlijk zijn (ik ben en blijf een foodie) en de succesverhalen geven een enorme boost om door te zetten! Ben je ook aan het afvallen (hoeft niet met Weight Wachters te zijn) probeer dit tijdschrift eens. Dan heb je meteen weer zin om te sporten en gezond te eten!

1 opmerking: