28 jan 2013

PERSONAL: #4


Alweer een week voorbij. Ik las deze week op de valreep Cinder van Marissa Meyer uit (waar ik al dik anderhalve week over deed) en ik begin vandaag fris en fruitig in Vinexvrouwen van Naima El Bezaz waar ik erg naar uit kijk. Ik zette deze week weer maar één artikel online over boeken namelijk over de boeken die deze eerste paar maanden worden verwacht ik de boekenwinkels en waar ik het meest naar uitkijk. Ik kocht deze week ook nog vijf boeken waarvan geen één Young Adult was: 1984 van George Orwell en Verliefde vrouwen van D.H. Lawrence bij de Selexyz en Chimaera van Xenia Kaspers, In het winterpaleis van Eva Stachniak en een oorlogroman waarvan ik even de titel niet meer weet (volgt later vandaag) bij de Ako. Er staat voor deze week al wel een boekgerelateerd artikel klaar dus daar kan je naar uitkijken!

Deze week zette ik een tip online om Blue Monday te bestrijden op een creatieve manier, deelde ik mijn mening over het Weight Watchers magazine met jullie, ging ik gezellig winkelen samen met mijn moeder waar over ik dit artikel plaatste en ging ik vrijdagavond samen met mijn moeder en oma in Leiden naar de geweldige voorstelling: De BonBonFabriek met Jon van Eerd, Johnny Kraaijkamp jr., Anouk van Nes en Karel Simons! Later deze week hierover een artikel!

Het afvallen. Waar moet ik beginnen? De afgelopen week ging het niet zo heel goed. Iedereen om me heen leek blij me te zijn want overal waar ik kwam waren speciaal (voor mij) gebakjes en andere lekkere dingen gehaald. Een slagroompunt, een tompoes en een chocolade broodje moesten dus opgegeten worden. Gelukkig keerde ik niet helemaal terug naar mijn start gewicht maar ik kwam helaas wel waar ietsje aan. Deze week dus weer streng om het fruit en andere gezonde hap want die kilootjes moeten eraf. Hopelijk deze week wat meer geluk!

Op naar week vijf, de tijd vliegt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten