21 jan 2013

PERSONAL: #3


Laat ik maar weer beginnen met mijn leesvorderingen van afgelopen week. Ik las opnieuw twee boeken uit! En allebei op dezelfde dag! Eerst las ik: Aan niemand vertellen van Simone van der Vlugt en daarna: Kus om middernacht van Robyn Carr. Al was de laatste maar een korte novelle.. Op dit moment lees ik: Cinder van Marissa Meyer. Er zijn helaas geen boekgerelateerde-artikelen verschenen hier maar daar wil ik aankomende week wat aan gaan doen!

Mijn 365-dagenproject beschouw ik nu echt als opgegeven. Jammer maar helaas. Toch iets te druk en minder prioriteit dan de rest van mijn projecten. In de plaats daarvan begin ik vanaf vandaag wel een nieuw YouTube-kanaal met non-boekgerelateerde filmpjes zoals "beauty"reviews, tips voor een opgeruimd leven, filmpjes over mijn afvalproces en vlogs. Later vanmiddag een artikel met daarin een filmpje met een tip om Blue Monday creatief te bestrijden als je thuis bent uit werk/school!

Woensdag was het weer weegschaaldag. Ja, 4 ons afgevallen! Het gaat niet hard maar dat maakt mij helemaal niet uit. Stapje voor stapje. Ik ontdekte deze week ook het tijdschrift van Weight Watchers. Binnenkort een review hierover online! Helaas heb ik afgelopen weekend wel wat slecht gegeten (lees: saucijnenbroodje, chips, tompoes). Morgen heb ik een leuke creatieveafspraak met een vriendin die ook aan de afval is, ik ga een heerlijke fruitsalade maken!

Hoe is jou week geweest? Nog kunnen werken aan goede voornemens of heb je ook al wat dingen moeten laten vallen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten