7 jan 2013

PERSONAL: #1

Week één is voorbij, tijd voor een update. Hoe was jullie eerste week van 2013? Al een beetje aan de goede voornemens kunnen werken?


Ik heb de afgelopen week 1 boek uitgelezen, Opstand van Veronica Roth. Ik heb ook gewerkt aan het meer boekenbloggen. Ik schreef een artikel over mijn inschrijving bij de plaatselijke bibliotheek en ik nam een YouTube-filmpje op en plaatste die hier ook. Ik ben nog niet begonnen in het boek van Tolstoj maar daar gaat waarschijnlijk in februari verandering in komen.

Ik heb afgelopen weekend al aardig wat afgekookt. Ik maakte kwarktaart, heerlijke tappashapjes en een uitgebreide lunch. Binnenkort alle recepten op mijn kookblog! Ik schreef al meerdere brieven en kaarten waaronder één naar mijn beste vriendin en één naar mijn beste vriend. Wie is de volgende?

Helaas, van afvallen is nog niets gekomen maar vanaf vandaag gaan we daarmee beginnen. We hebben een kortingskaart voor de Weight Watchers dus we (mijn moeder en ik) gaan ons zo snel mogelijk inschrijven op internet. Zij heeft al eerder een poging gedaan met WW en dat is haar wel bevallen net als vele anderen. Tot nu toe hoef ik nog niet naar school en ik heb nog niets van mijn bucketlist af kunnen strepen. Wel heb ik een gezellige zaterdag gehad met mijn beste vriend en een fijne zondag gehad met mijn vriend!

3 opmerkingen:

  1. Goed bezig Kim! Ik ben namelijk nog steeds met mijn eerste boek bezig haha. Maar hij is wel 600 bladzijde, dus dan mag het. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed begin van het jaar zeg :) Je comment is trouwens goed doorgekomen op mijn blog dit keer. Yay!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig inderdaad! Daar kan ik een voorbeeld aan nemen want ik heb nog steeds geen boek uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen