11 jan 2013

LET'S ORGANIZE + tip: Hema Destressing

Het is alweer een hele tijd geleden maar ik heb vandaag weer eens een organize tip voor jullie. Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar bij mij thuis hebben we alleen een klein plateautje voor shampoo aan de kraan gemaakt. Helemaal niet handig, als je het mij vraagt, want het valt er geregelt vanaf.


Daarom heb ik een tijdje terug dit handige rekje gekocht bij de Hema. Je kunt het makkelijk bevestigen met de zuignappen die erop zit. Als dit formaat rekje te klein of te groot is hebben ze ook nog een iets kleiner formaat of ditzelfde formaat maar dan dubbel boven elkaar met een grote zuignap (volg je me nog?). Het rekje blijft goed hangen en er past aardig wat in. Geen gehannes meer met kleine platau's waar alles vanaf valt.


Graag wil ik ook deze lijn van de Hema "aanprijzen". Ik las erover op de blog van Lisanne en toen ik in de winkel stond wist ik: dit moet ik thuis uitproberen. De geur is, zoals Lisanne ook heeft geschreven, heel ontspannend en de producten zijn heerlijk om te gebruiken als je douched voordat je naar bed gaat/als je wil relaxen. Een echte aanrader!

1 opmerking: