5 aug 2015

Outfit | een frisse zomerdag






Trui - Onbekend van marktkraam//Broek - Mango//Schoenen - Primark//Rugzak - Onbekend uit Mallorca

Hello lovely ladies (and gentlemen?), wat een weertje wordt er voor vandaag en de komende paar dagen voorspeld he! Het leek me daarom leuk om een outfit met jullie te delen die ik graag op dit soort dagen draag. Soms zijn er van die zomerdagen dat het niet té warm is en dat er een windje staat.. En dan is dit luchtig genoeg, maar toch ook weer niet te frisjes. Volg je me nog? Haha!

Rugzakken zijn weer helemaal hot. Toen ik deze zag in Mallorca was ik op slag verliefd. Hij is van stof, dus als het echt herfst wordt (inclusief de buien) zal ik hem waarschijnlijk op moeten bergen tot lente 2016.. maar tot die tijd ga ik hem zeker ook voor school gebruiken! Lichte broek aan, leuke blouse en flatjes. Mag ik al naar school?!

De trui heb ik (net als deze tas trouwens, voor de nieuwsgierige onder ons) gekocht bij een geweldige dame die elke woensdag op de toeristenmarkt in Noordwijk staat. Linda, zo heet ze, staat elke dinsdag op de markt in Katwijk en elke woensdag en zondag op de markt in Noordwijk. Beetje uit de buurt? Zij trekt ook met haar kraam langs andere markten door heel Nederland, keep your eyes open! Zij verkoopt dus naast tassen ook kleding voor dames met bourgondische maten. Hoe leuk klinkt dat!

Wat ga jij doen vandaag en wat draag je dan graag op dit soort zomerse dagen?

1 opmerking:

  1. Super leuke tas!! zeker de moeite waard om een keertje langs de toeristenmarkt te gaan:D

    BeantwoordenVerwijderen