20 mrt 2015

Vandaag is dé dag om gelukkig te zijn!



Ja, vandaag is het de Internationale dag van het geluk! Eerst wilde ik een simpel lijstje maken met de dingen die mij gelukkig maken de laatste tijd, maar ligt dat niet erg voor de hand? Ik schrijf graag over gelukkig zijn en gelukkig worden en over het algemeen zijn dat mijn best gelezen artikels. Daarom leek het me leuk om juist vandaag mijn 3 favoriete 'be happy-stukjes' te delen met jullie. Laat me weten welke jij het leukst vond en waarom!


In dit artikel geef ik 3 tips om te leren vergeven. Ik heb geleerd dat vergeven écht gelukkig kan maken. Ik schreef dit naar aanleiding van een vraag die ik kreeg via het 'vraag het kim-vragenformulier' (te vinden in de sidebar), maar ik wil er zeker ooit nog wel een uitgebreid stuk aan wijden. Vergeven is naar mijn mening zo ontzettend belangrijk. Je zult merken dat je er alleen maar baat bij hebt als je het kunt. 

Dit is zo'n beetje mijn levensmotto. Ik ben héél dankbaar voor het feit dat ik dit heb geleerd over de jaren. In dit artikel vertel ik mijn verhaal, hoe ik deze les heb geleerd, en steek ik diegene die het kunnen gebruiken een hart onder de riem. Het klinkt misschien heel lastig, maar ik beloof je dat je met een beetje oefening krijgt wat je wil. 

Hé, dit stuk is van nog niet zo heel lang geleden. Ik geef in dit artikel mijn 3 tips voor instant happiness en ze werken voor mij echt al-tijd! Misschien wel de belangrijkste tip: wees aardig tegen iedereen. Ze zeggen 'what goes around comes around' toch? Dan móét dat ook wel gelden voor zo'n vrolijke en vriendelijke instelling! 

Ik wens je natuurlijk een heel fijne, gelukkige dag! Maandag ben ik terug met een artikel over de Young Adult boekenweek die dan van start gaat voor de eerste keer. Je kunt uitkijken naar boekentips dus! Fijne weekend, lovelies! :)

1 opmerking: