15 mrt 2015

My weekend reads


Goodmorning beautiful! Het leek me leuk om vandaag mijn 3 favoriete artikelen van de afgelopen week te delen. Misschien ben je wel aan het uitbrakken na een leuke nacht of zoek je (net als ik) afleiding van het leren voor tentamens. Hoe dan ook: neem een kijkje want het zijn echt juweeltjes! 


Het kan elk moment voorbij zijn - Lisanne Leeft
Lisanne is sinds het moment dat ik haar blog ontdekte een grote inspiratiebron voor mij. Haar mindstyle-artikelen spreken mij altijd enorm aan. Afgelopen maandag zette zij dit stukje online en ik was er gelijk door geraakt. Dat, en het feit dat ik haar een heel toffe meid vind, maakt dat ik wil dat iedereen dit leest!

Mijn favoriete recepten (uit de Allerhande) - A Cup of Life 
Oh oh Shifra, mijn liefde voor jou is onnoemelijk groot! Elke keer als ik mijn bloglovin' feed bekijk en er staat weer zo'n vrolijk artikel van jou tussen.. Instant happiness! Behalve dat Shifra een groot voorbeeld is voor mij op het gebied van fotografie, heeft zij ook een fantastisch schrijfstijl. Zo lekker dicht bij zichzelf! Ik heb voor dit stuk gekozen, omdat ik weer meer wil gaan koken en omdat ik de liefde voor Allerhande deel.

Around Here: Sweet Woodruff - Lark & Linen
Deze blog kwam ik pas een paar dagen geleden toevallig tegen, maar ik ben direct verliefd geworden op de fotografie. Wauw, wat een bonk aan inspiratie zeg! Echt meer kan ik er (nog) niet over zeggen, maar het is zeker een blog die ik zal blijven volgen. Er is voor ieder wat wils, maar voor de interieurliefhebbers: je hart gaat hier sneller van kloppen!

Wat is jouw favoriete blog? Ik ben altijd opzoek naar nieuwe leuke site's! 

1 opmerking: