23 dec 2013

Personal update #51


We gaan alweer de laatste volle week van 2013 in. Het is ontzettend snel gegaan en helemaal de laatste paar weken. Zo snel zelfs dat ik nauwelijks tijd heb gehad om te bloggen. Voornemen nummer 1: meer uren in een dag zodat ik meer tijd heb!

Deze week stond in het teken van lezen. Ik heb uitzonderlijk veel gelezen. Ik begon begin deze week aan het laatste deel van de trilogie van Lauren DeStefano die ik achter elkaar heb gelezen. Volgende week dinsdag een review online van alle boeken. Willen jullie een filmpje of een geschreven artikel?


Alweer lezen. Dinsdagavond krulde ik me op op de bank, dekentje erbij en de kerstboom en kaarsjes aan. Zeg nou zelf, dit is toch super knus? 's Middags had ik een tentamen en ging ik met mijn moeder naar de stad voor de kerstmarkt. Woensdag bracht ik de avond door bij Guido en donderdag lag ik ook 's avonds ook weer lezend op de bank. Het was een lange college dag, dus vond dat ik het wel verdiende.


Vrijdag werkte ik een dag extra in verband met de kerst en moest ik daarom alles s' avonds doen. Ik had 's ochtends hoorcollege en dan maak ik altijd slordig aantekeningen. Daarna maak ik thuis het bijbehorende huiswerk voor de volgende week en neem ik mijn aantekeningen over. Je kunt veel zeggen, maar ik hoef deze vakantie lekker niets meer aan school te doen!

Zondag deden Guido en ik de laatste kerstinkopen en reden daarna nog even naar Noordwijk voor de kerstboom van Huis Ter Duin. Dat is onderhand traditie bij ons. Ik vind 'm zo mooi, zou er zelf wel zo één in mijn tuin willen hebben.. Ik nam twee filmpjes op voor de blog en keek wat tv. Op naar de laatste week van het jaar. Pf, wat gaat het snel!
 
Hoe was jouw week? Gaat de tijd ook altijd veel te snel?
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten