12 feb 2012

DAILY: the happy list

Ik vond het weer eens tijd voor een lijstje met dingen waar ik blij van word. Het is bijna valentijnsag, daar word ik ook heel blij van, dus vrolijke gedachten mogen worden geuit.



Ten things that make me happy (no particulair order):

1. plannen maken voor de toekomst
2. een berg tijdschriften kopen, op de bank kruipen en ze door bladeren
3. boodschappen halen met vriendlief
4. een boek, waar ik goed in zit, uitlezen
5. gewoon een eindje wandelen met de zon en m'n fototoestel
6. daughters van John Mayer
7. m'n vriend die vertelt dat 'ie van me houd
8. de inspiratievolle blogs van Annemerel, Ashely en Nathalie
9. in grote boekenwinkels rond snuffelen en een stapel boeken kopen
10. lekker eten!

Wat maakt jullie echt blij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten