22 feb 2012

FOOD: Copper

Ik houd van lekker en goed eten. Ik heb al heel wat restaurants gezien in m'n leven en daar moet ik gebruik van maken. Daarom, zo af en toe, recensies van de restaurants waar ik wel eens ben geweest.




Wil je een gezellige avond eten met vrienden, een classy uitstraling en voor een niet té duren prijs? Dan is Copper misschien wel wat voor jou. Copper is onderdeel van Huis ter Duin en dat is ook wel te merken. Het is er hip en happening, dé mensen weten het te vinden. De gehele menukaart is terug te vinden op de website. Wat ik nam ..

Voorgerecht:
Ceasar salade met krokante kip
Hoofdgerecht:
Classic Copper Topper (hamburger)

Ben je geen grote eter, kies dan goed wat je eet want na de salade zat ik persoonlijk zo ontzettend vol dat ik de Copper Topper net aan voor de helft op kreeg. De bediening vind ik iets minder, de paar keren dat ik er ben geweest voor lunch of diner laten zij met afruimen en betalen lang op zich wachten. Copper heeft een eigen, gratis, parkeergarage en is goed te bereiken.

Grent 1 Noordwijk aan Zee - +31 (0)71 368 18 02 - www.coppernoordwijk.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten